Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2021

ΠΑΙΔΙΑ, ΕΧΕΤΕ ΓΡΑΜΜΑ!

 


ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΑΚΙΑ

Είμαι ένα Τέρας. Παρατηρώ εδώ και καιρό τον τρόπο που οι άνθρωποι συμπεριφέρονται στη Γη και είμαι πολύ θυμωμένος.

Έχω απαγάγει τη Γη! Την έχω κλειδώσει σε ένα μυστικό κάστρο. Έτσι δεν θα μπορεί κανένας πια να την πληγώσει ή να της κάνει κακό.

Εσείς αγαπάτε την γη;

Θέλετε να την σώσετε;

Εάν αγαπάτε και θέλετε να σώσετε την Γη, θα πρέπει να λύσετε 6 προκλήσεις. Στο τέλος κάθε αποστολής θα κερδίζετε ένα κομμάτι του κλειδιού που ανοίγει την πόρτα του κάστρου.

Η Γη σας χρειάζεται!

Εάν καταφέρετε να φέρετε εις πέρας τις 6 αποστολές θα είστε πραγματικοί ήρωες του πλανήτη Γη! Εσείς τα παιδιά είστε οι νέοι Ήρωες της Γης!

Σας δίνω υπόσχεση να ελευθερώσω τη Γη, μόνο εάν αποδείξετε ότι έχετε μάθει να την φροντίζετε και ότι θα είστε πιστοί σε αυτήν.

Θα έχετε νέα μου σύντομα.

ΤΟ ΤΕΡΑΣ

 


DEAR CHILDREN! 

I am a monster and I have been watching how humans are treating the Earth and I am very angry.

I have kidnapped earth and locked her in a secret castle, this way no one hurts or destroys it anymore.

Do you love planet Earth?

Do you want to save her?

If you love and want to save the Earth, you must solve 6 challenges. Each challenge will give you a piece of the key that will open the castle door.

Earth needs you! If you complete the 6 challenges you will become the heroes of planet earth. The children are the new earth heroes!

I promise to release the Earth only if you prove that you have learned how to take care and your loyalty to Earth.

You will have news from me soon.

THE MONSTER.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΑΣ-PROJECT PRESENTATION

  Το έργο μας έφτασε στο τέλος του αφήνοντάς μας όμορφα συναισθήματα, καινούριες και σημαντικές γνώσεις καθώς και ωραίες συνεργατικές δουλει...